Home Contact  
     
   

Over Margit

Margit te Nijenhuis (1960) is een echt “mensenmens”. Zij weet als geen ander mensen te binden. Door haar hele carrière loopt één grote rode lijn, namelijk het helpen van mensen bij het realiseren van hun doelen, zowel persoonlijk als zakelijk.

De menselijke kant

Zij doet dat op een geheel eigen wijze en vanuit haar bijzondere karakter, die het beste weer te geven is vanuit de omschrijvingen van mensen, die met haar gewerkt hebben (en dat vaak nog steeds doen). Zij geven Margit de volgende karakterwaarden mee: Integer, vertrouwen, respect, benaderbaar, luisterend, analytisch, inlevend, humorvol, positief.
Daarbij komen in Margit haar vocabulaire twee woorden NIET voor, namelijk: onmogelijk en onoplosbaar. Bij Margit is het glas altijd halfvol en nooit half leeg; schijnt de zon niet alleen achter de wolken, maar ook door de wolken heen.
Margit is altijd geïnteresseerd in de drijfveren achter mensen; in wat hen beweegt in het leven en waarom ze doen wat ze doen. Dit alles maakt Margit tot een vrouw met een bijzondere levensvisie die anderen kan boeien en zelf nog steeds geboeid kan raken.

De zakelijke kant

Naast bovengenoemde eigenschappen, die haar tot een fantastisch mens maken, heeft zij ook een zeer goed zakelijk instinct. Zij voelt kansen heel goed aan en ziet steeds weer mogelijkheden. Zij heeft een zeer goed zakelijke trackrecord van initiatieven en ondernemingen, die passie en lef uitstralen. Zo heeft zij jarenlang “Huis de Voorst” in Eefde geëxploiteerd, waar o.a.The International School of Butlers was gevestigd. Ook heeft ze als ondernemer vele (inter)nationale beurzen georganiseerd en grote evenementen gepromoot.

Verkoopkanon

Margit heeft alle hierboven genoemde eigenschappen op een zeer stabiele wijze samengevoegd, waardoor ze een eerste klas “verkoopkanon” is. Vooral telefonische verkoop is haar sterke kant. Margit heeft het bijzondere vermogen om bijna overal binnen te komen, contacten te leggen en producten en diensten te verkopen. De enige voorwaarde hierbij is, dat het wel producten moeten zijn, die een basis hebben in haar eigen waarde. Met andere woorden; het moeten producten zijn, waarin ze gelooft, want verkoop kan alleen vanuit overtuiging en vertrouwen.

 
     

     
  Neem eens afstand; dat geeft meer zicht.  
  Gregor Frenkel Frank